FAQ
Veel gestelde vragen
Je bent net ten huwelijk gevraagd en start met Googelen. Succes! 🙂 Er is zo ontzettend veel informatie te vinden dat je door de bomen het bos niet meer ziet. En dan bieden wij ook nog eens meerdere concepten aan waar veel vragen uit ontstaan. Wij hebben voor jullie de meest gestelde vragen op een rijtje gezet met daarbij onze reactie. Neem gerust contact met ons op als jullie vraag er niet bij staat.
Algemeen
Wat kost een bruiloft via Beleef Het Events?
Dat hangt helemaal af van de locatie, aantal gasten en jullie wensen op het gebied van catering. Maar voor een daggast (die er de hele dag en avond bij is) geven wij altijd aan rekening te houden met € 100,- tot € 120,- p.p.Â
Wat kunnen wij van jullie verwachten?
Wij helpen jullie graag bij het vinden van de perfecte locatie en een invulling van de dag die goed bij jullie past. Wij verzorgen standaard de drank, catering, bediening en huurmaterialen. Daarnaast kunnen wij de tent & styling voor jullie verzorgen, maar dit is niet verplicht om via ons af te nemen. Daarnaast geven wij jullie handvaten om de dag vorm te geven en zullen wij jullie helpen waar nodig. Wij werken graag met bepaalde leveranciers samen die wij jullie zeker zullen tippen om eens te bekijken! Denk aan fotografen, DJ’s, band, videografie etc.Â
Wat te doen bij slecht weer?
Bijna al onze locaties bieden een uitwijk aan naar binnen en als dat niet het geval is zullen wij een tent verzorgen. Eventueel met heaters en een vlondervloer. Wij bieden diverse soorten tenten aan waar jullie uit kunnen kiezen. Wij zullen een optie plaatsen op de tent en in goed overleg wordt bepaald wanneer jullie moeten beslissen of de tent nodig is of niet. Wij proberen dit te rekken tot zo kort mogelijk voor de bruiloft (uiterlijk 1 week van tevoren) afhankelijk van de mogelijkheden bij onze leverancier.Â
Mogen wij zelf leveranciers zoeken zoals fotograaf, DJ, videograaf, catering etc.?
M.u.v. de catering mogen jullie alle andere leveranciers meenemen. Gezien onze jarenlange ervaring kunnen wij jullie leuke tips geven, maar jullie zijn er geheel vrij in om dit zelf in te vullen.
Zijn jullie een weddingplanner?
Ondanks dat wij jullie veel uit handen kunnen nemen is een weddingplanner iemand die een stap verder gaat. Diegene zal jullie namelijk bijstaan in de zoektocht naar kleding, ringen, helpen bij de uitnodigingen etc. Wij verzorgen echt alles op de dag zelf en wat hierbij komt kijken en een weddingplanner verzorgd meer zaken daar omheen.
LocatiesÂ
Kunnen wij ook alleen een locatie via jullie huren en zelf alles regelen?
Nee, dat gaat helaas niet. Als jullie een locatie via ons afnemen is het verplicht om ook de dranken, catering en bedienend personeel via ons af te nemen.
Wij zoeken alleen een locatie voor overdag of alleen het feest, kan dat ook?
Dat kan zeker.
Zijn alle locaties goed bereikbaar voor mindervaliden?
Niet allemaal, maar het merendeel van de locaties wel. Wij adviseren jullie hierin graag.
Wij hebben een eigen locatie in gedachten, wat kunnen wij van jullie verwachten?
Super leuk! Wij gaan graag met jullie in gesprek om te onderzoeken of de locatie geschikt is. Wij kijken hierbij naar bereikbaarheid, grootte van de locatie en of er faciliteiten aanwezig zijn als water en elektra. Mocht dat niet zo zijn, geen probleem. Hiervoor huren wij een toiletwagen en/of generator voor in.
Jullie zullen zelf een aanvraag bij de gemeente moeten doen voor ’trouwlocatie voor 1 dag, maar wij zullen jullie hierbij helpen. Daarnaast zullen wij alles verzorgen van A tot Z zodat jullie te gast zijn bij jullie thuis!
Is het mogelijk om onze trouwlocatie bij jullie aan te melden?
Wij zijn altijd op zoek naar mooie nieuwe locaties! Het zou dan ook leuk zijn als jullie contact met ons opnemen zodat wij kennis kunnen maken. Wellicht zit er een leuke samenwerking in het verschiet!
Aanlooptraject
Hoe vragen wij een offerte aan?
Jullie kunnen jullie gegevens achterlaten via Contact ons en wij sturen jullie binnen 48 uur een mail met daarin een korte toelichting wat wij voor jullie kunnen betekenen, ons informatieboek en een voorbeeld kostenoverzicht. Mochten jullie aan de hand van deze informatie verder met ons willen praten, dan sturen wij jullie een link naar onze online agenda waar jullie zelf een afspraak kunnen inplannen op een moment dat het voor jullie goed uitkomt. Tijdens dit gesprek zullen wij inventariseren wat jullie wensen zijn, welke locatie(s) hierbij past en kunnen wij een gerichtere offerte maken. Mocht dit allemaal ook binnen jullie wensen vallen, dan gaan wij graag met jullie kijken op de locatie van jullie voorkeur. En hopelijk is de cirkel dan compleet en kunnen wij samen jullie bruiloft vorm gaan geven!
Werken jullie met een minimale omzetgarantie?
Nee. Wij willen graag iedereen de kans geven om via ons hun bruiloft te plannen.
Betalen wij organisatiekosten?
Als jullie kiezen voor een locatie die op onze website vermeld staat, niet. Mochten jullie een eigen locatie aandragen rekenen wij € 650,- organisatiekosten gezien de extra voorbereidingstijd die dit in beslag neemt.Â
Wij willen graag eerst de locatie bekijken voordat wij met jullie in gesprek gaan, kan dat?
Nee, wij willen graag eerst met jullie in gesprek gaan om te beoordelen of de locatie die jullie op het oog hebben ook echt de beste match is. Wij hebben een groot assortiment aan locaties (vanwege de hoeveelheid staan ook niet alle locaties op de website), dus wellicht hebben wij een locatie die nóg beter aansluit bij jullie wensen.Â
Hoeveel tijd zit er tussen onze aanvraag en de bezichtiging van de locatie?
Dit kan heel snel gaan. Jullie ontvangen binnen 48 uur na jullie aanvraag een eerste mail van ons en kunnen direct een link naar onze agenda sturen voor een brainstormsessie. Afhankelijk van hoe snel jullie deze afspraak inplannen kunnen wij ook snel schakelen.
Styling en catering
Kunnen wij zelf drank en eten verzorgen?
Nee, helaas niet. Drank en eten zal via ons afgenomen moeten worden. Wel kunnen jullie tegen een vergoeding zelf de taart regelen, Prosecco & wijn.
Een vriend van ons heeft een foodtruck, is het mogelijk om hem te betrekken bij onze bruiloft?
In principe niet, maar wij gaan graag met jullie in gesprek om te kijken hoe we dit vorm zouden kunnen geven.Â
Is het mogelijk om zelf de wijnen te verzorgen?
Jazeker. Hiervoor rekenen wij kurkengeld.
Verzorgen jullie ook bediening gedurende de dag?
Ja. Ons team zal de hele dag aanwezig zijn om alles op- en af te bouwen, de dranken te verzorgen en jullie te voorzien van lekkere hapjes en maaltijden! Jullie hoeven hier niets zelf voor te regelen.Â
Kunnen wij de styling aan jullie overlaten?
Jazeker. Wij werken met pakketten waar jullie uit kunnen kiezen, maar kunnen ook een voorstel op maat maken. Het is niet verplicht om de styling via ons af te nemen, maar wij bieden dit jullie wel graag aan als mogelijkheid.Â
Kunnen wij alle stylingspullen eens komen bekijken?
Helaas hebben wij geen loods of winkel waar jullie kunnen komen kijken, maar wij hebben heel veel fotomateriaal van voorgaande bruiloften. En anders mogen jullie altijd eens achter de schermen komen kijken bij een bruiloft als wij aan het opbouwen zijn!Â
Kunnen wij ook alleen styling bij jullie afnemen?
Nee, wij verzorgen alleen totaalconcepten waar styling een extra optie is.
Een hoop vragen en antwoorden, maar staat jullie vraag er toch niet tussen? Neem dan contact met ons op via Contact ons of via info@beleef-het.nl.